karenkaren، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

جگرگوشه ام و من

هوا عالییییییه واسه...

1390/12/11 8:51
نویسنده : شیرین
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام , دیروز هوا خیلی گرم بود, پرستار جگر گوشه ام تا رسید خونه گفت جگر گوشه ام رو ببره پیاده روی ,منم خوشحال شدم و کمی نگران ,سریع لباس هاشو پوشوندیم و رفتیم, اونها رفتند و من نشستم تو ماشین ببینم چطور میرن,چون جگر گوشه ام با من که میریم گردش پیاده روی منو تا اینجام قهرمیرسونه همش میره وسط خیابون وقتی هم نمی زارم جیغ و داد و فریاد و گریه ... دیدم نه با پرستارش اینطوری نیست خلاصه برده بود  تو پارک و ... امروزم هوا خیلی گرمه میخوام خودم ببرم بیرون واسم دعا کنید ...اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آيلا
14 اسفند 90 10:00
ممنون که به ما سرزدین خیلی جالبه پس فقط 4 روز آیلا و کارن با هم تفاوت سن دارن اگه اجازه بدین لینکتون کنم خوشحال می شم به ما دوباره سر بزنید


چشم عزیزم خوشحال میشم این افتخار و داشته باشم ایلا جون رو ببوسید