karenkaren، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

جگرگوشه ام و من

برمیگردیم به ...

1393/8/8 13:22
نویسنده : شیرین
261 بازدید
اشتراک گذاری

روزگاری که از بچگی میشناسم خیلی غیر قابل پیش بینیه نمیشه حدس زد قراره چی بشه مثل زندگی جگرگوشه ام و من 

دوباره دارم وسایل جمع میکنم دوباره خاطرات گذشته را مرور میکنم و سر در گمم از اینکه آیا زندگی میتونست بهتر از اینها باشه !!!

جگر گوشه ام تقریبا خوشحاله از اینکه به جمع خانواده مون بر میگردیم دوباره مامان بزرگش و میبینه با دختر خاله هاش بازی میکنه با پسر خاله اش مارتیا دعوا میکنه و کلی دور و برش شلوغه 

اما من ..... هنوز تو شوک هستم ...تنها چیزی که بهش ایمان دارم اینه که برگردم ....

و در این میان خودم را خوشحال و زیبا و دوست داشتنی و با محبت نشون میدم و در تمام مدت ذکر خدا رو دارم ...به انسان بزرگی ایمان دارم و اون شوهرمه ...پدر جگر گوشه ام ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)