karenkaren، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

جگرگوشه ام و من

اشک تو چشمان با محبت بابایی

1390/7/21 12:36
نویسنده : شیرین
161 بازدید
اشتراک گذاری

حدود 2 هفته ای میشه واسه اینکه به اتاقت عادت کنی جگر گوشه ام م شما و من تو اتاق شما میخوابیم و بابایی تنها تو اتاق خواب!!!!!!!!!! خلاصه دیشب شام خوردی بازی کردی بعد آلارم خوابت روشن شد و مراسم بغل کردن پتو و کشتی گرفتن با پتو البته همون پتوی مخصوصت بالاخره رفتیم اتاقت و شیرت دادم و علائم خواب بعد یهو بیدار شدی و خندیدی منم هر چی خودم و زدم خواب که مثلا تلقین بشه بخوابی خودت و پرت می کردی رو من بعد رفتی سمت در خلاصه منم بابایی رو صداش کردم و اومد دید می خندی گفت هر وقت شیر میخوره دوپینگ میکنه خلاصه رفتیم تو حال پذیرایی کمی بازی کردی و کنار میز وسط وایستاده بودی یهو دستهات و ول کردی شروع کردی به را رفتن به سمت تلویزیون ... قلبم داشت وایمیستاد دیدم بابایی هم با خنده نگاه میکنه و از ذوق اشک تو چشمهای مهربونش جمع شده ساعت 11:20 دقیقه 20 مهر 90 یه حرکت کاملا مستقلانه جگر گوشه مان کارن جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)